Serayhakan Merhaba hanımlar 12 günlük gebeyim bebiş daha rahime yerleşmemiş kaç gün içerisinde yerleşir bilgisi olan var mı ? ♥️
Serayhakan 34_21_23 Kesem göründü hatta baya kalınlaşma olmuş dedi fakat bebişimizi daha kesenin içinde göremedik 11 inde gelememizi söyledi
34_21_23 Serayhakan yanlış anlamışım ozaman. Kese göründüyse eğer bi aksilik yoksa zaten bebişte yerleşmiştir yerine. Sadece çok küçük olduğu için görünmemiştir bi dahaki kontrolde görürsünüz inşallah
Seydaaslantas Serayhakan maşallah kese gözüktü ise bri sonraki haftalarda görünür bebek merak etmeyin içiniz ferah olsun
baby3_ Serayhakan canım beta 1500 üstüyken kese görünür bence onu bi doktoruna sor . Sağlıkcıyım bende ayrıca 5. Gebeliğim baya detay biliyorum bu konuşarda
34_21_23 Kese beta hcg bin küsür değerleri bulunca anca görünür size rahimin kalınlaştığından bahsetmiş olabilir mi
34_21_23 Seydaaslantas doktorlar kalınlaşmış tabirini rahim tabakası için kullanır. Hanımefendi yanlış anlamış olabilir.
Minikkus00 baby3_ canım benim 5+4 te kese gözüktü 9 mm di. 6+4 te bebek ve kalp atışı sence duyulur mu çok merak ediyorum. Bebeği göremedi çünkü korktum.