Balusuuuu İlk kızımın adı Doğa yine böyle kısa ve tek isim olacak şekilde öneri bekliyorum.. Kendim de inci ve bilge isimlerini düşündüm şuanlık…
ysms19 Balusuuuu bizde Bilge koyacağız. 🌸 hem anlamlı, hem telaffuzu kolay hem de Türkçe bir isim. Tavsiye ederim. 😊
ysms19 Balusuuuu biz isim seçerken özellikle anlamına baktık. Çocuklar isimlerini taşırlar, yaşarlar diye düşündük. Bilge; bilgili, iyi ahlaklı, olgun kimse demek. Adını hakkıyla taşıyan bir çocuk olur inşallah 🙏🏼