Merhaba kızlar 33+5 günlük hamileyim. İlk hamileliğim.Dün NST ye girdim bebek hareketleri yavaş olduğu için doktor bişeyler yiyip 2. Kez nst ye girmemi istedi. İkincide daha hareketliydi ama yine istenilen düzeyde değil.sadece son 5 dakikada net bir şekilde hareketlenmiş. Doktorum sorun yok dedi ama dünden beri uyku bile uyuyamadım. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu aranızda? Acil bilgilerinize ihtiyacım var😕😕