Bir gün buraya böyle bir yazı yazmayı çok istemiştim ve sonunda gerçek oldu. 27 ekim günü normal kontrole gitmiştim ama bebeğimin kalp atışları bir düşük bir yüksek çıkıyordu artık 37 haftalıktık olmuştuk artık doktor hemen takip için yatışını yaptı ve akşam üzeri doğumhanrye indim o gün suni sanı verdiler bir kaç ilaç verdiler kalp atışları normale döndü diye tekrar yukarıya odama çıkardılar bu arada sancım olmuyordu açılmam yoktu. Sonra ertesi gün normal geçti 29 ekim sabahı nstye bağlamaya geldiklerinde kalp atışları yine düşüktü doktor ultrasonla baktığında da bunu görmüştü tekrar doğumhaneye indirdiler ve nstde takip ettiler akşam üzeri saat 16.25 gibi düşüşler devam ettiği için sezeryana aldılar spiral sezeryana ile 16.45 de dünyalar tatlısı bebeğim doğdu.