Merhaba canım anneler, doğumumu devlet hastanesinde yapacağım ve bi kötü durum olmadığı sürece normal doğum yaptırıyorlar . Prenses doğum dedikleri epidural, isteğe bağlı mı alınıyor , mesela benim hastaneye yatışım yapıldı doktoruma veya hemşirelere ben epidural olmak istiyorum diye söylemem mi gerekiyor bu bir tercih mi yoksa nasıl bi süreç ?