Bugün itibariyle ikinci üç aylık döneme girmiş bulunmaktayım! Açıkçası biraz heyecanlıyım çünkü İlk üç ayı geride bırakarak, ikinci üç ayımı bitirmek üzere yola çıktım ve yavruma kavuşmak için biraz daha yaklaştım. Benimle beraber ikinci trimesterina yeni giren anne adayları var mı? Bizi bu dönem neler bekliyor? Gerçekten söylendiği gibi bu dönem hamileliğin en rahat dönemi mi? Göreyim sizi🌸