Biranne02 t çizgisi c den köyü olunca yumurtlama oluyor ve o 4 5 günü değerlendirmen lazım aynı zamanda yine testi silik görene kadar yapmalısın ben 14 gün sonra normal gebelik testi alıp yaptım canım instada birgebeningunlugu diye sayfa var adı ebru caymamdır sanırım yanlış hatırlamıyorsam onun sayfasında daha detaylı bilgi bulabilirsin