Tugce1450 Fatma3447 benım oglan gecelerı cokharektlı gundzlerı uyuyor 😂 cok sukur hersey ıyı sekermz var sadece bakalım hayırlısı herseyın :)
S-r-p Fatma3447 yalancı sancılarımız başladı hazırlık yapcam ama hala üstümde bi miskinlik ben kadar tembeli var mı acaba🙈
Mmrv00 İyiyiz genel olarak:) hafif regl agrisi gibi biseyler vurup geçiyor.Rahat edebildiğim ve icine girebildigim kiyafet sayısı 2 ye falan indi moraller bozuk:)
Fatma3447 Mmrv00 sorma canım ya ben çok kötü oluyorum bu kilo yüzünden dışarı çıkmamak istiyorum ama güzel bir kıyatim hiçbiri olmuyor bana
LLeylaa-12 Tugce1450 31 haftaya giricez Salı günü inşallah. Aynı sizin gibi benim oğlanda geceleri asla uyutmaz. Ne tarafa dönsem oraya vuruyor. Benim de sizin gibi şeker var hepimizin hakkında hayırlısı🙂
busbus35 Kıyafetleri. Hep dardır çünkü zayf biriyim hep eserfmin birde taytla idare ettim 😁🙏esimin tişörtlerle idare ediyorum göbekten olmuyor çünkü yatmak zor geceleri Kasım ayı geldi diye çok seviniyorum şükürler.olsin ki Aralık ayına bişi kalmadı 😁sağlıkla kcuaginiza almak nasip rtsin sizlerede iki adım atsam nefesim daralıyor 🙏❤️
busbus35 Fatma3447 bizim tlde tam tersi ben zyf eşim tombiş ❤️🙏 bence kadın her haliyle güzel dir keşke bende sizin gibi olsam kemiklerim batıyor 😚❤️ Canim benm doğumdan snra gidiyor o aldığın kilo gerçekten ama göbek sıkı atlet şart şişlik ucayda indi 😁❤️ 🤰 🙏
Sabihak Kışlık montumu zor giydim bugün o da önü açık bi şekilde moral 0 :( havalarda malum baya soğudu giyecek kıyafetim kalmadı ne yapacağım bilmem 🤷♀️
Mrn47 Kızlar ya benim ne yalancı sancım var, ne de göğsümden süt geliyor, hiç bişey olmuyor yani acaba bende bir sıkıntı mı var diye düşünmüyor değilim 🤷♀️
Fatma3447 Mrn47 benimde öyle ama geçenlerde çok kötü bel ağrısı vardı gittim muamele etti altan açılman yok dedi bebeğin kalbin atışını dinledik
Tugce1450 Mrn47 kız benımde gogsmden sut gelmıyor, benım eltım vardı 8.aylarnda gogus pedı kullandı hep akıntıdan bende ıse tık yok sancıda oyle
Nasi95 Hayirlisiyla kucagimiza alalim kizlar. Bende 32 haftayim. Yalanci sancilar ve kasilmalar var simdiden. Bebekte asada. Doktor yatak istirahati verdi.