Benbenim Arifcaninannesi bendede aynısı çıktı 1 gün sonra adet oldum kimyasal gebelik olabilir dediler bence kan ver daha iyi olur hatta ben kan verdim gebelik testinde pozitifken kanda negatif çıktı
zeyzey95 Arifcaninannesi var gibi iki gün sonra tekrar yap hamileysen çizgi koyulaşır zaten beta arttığı için
Cerla Ben silik Bi çizgi gördüm eğer ilk 5dk çıktıysa testide bozuk değilse inşallah gebesiniz hayırlısı olsun
Elif0316 Arifcaninannesi adet gecikmesi var mı canım silik çizgiler daha sonra belirginleşiyor bekle bakalım. iyice emin olmak için sağlık ocağı falan gebelik testi yaptırmak istiyorum de.