Kızlar ilk günü saymazsak bugün transferimin 4. Günü 3 gündür kabızlık yaşıyorum ne yaptıysam olmadı eskiden de yaşardım bu problemi ama bitki çayları işe yarardı. Malum onlarda yasak şimdi ne yapacağımı şaşırdım bilgisi olan lütfen yardım etsin hemşire bi şurup önerdi 1 kez içtim yine olmadı çok da içmek istemiyorum şu süreçte bu arada her gün lutinus fitil 4 adet kullanıyorum estrofem günde 3 adet 3 günde bir de progesteron iğnem var bunlar sanırım biraz da kabızlık sebebim