Merhaba kızlar ilk gebeligimde 37hafta sezeryen oldum. Suyum geldi fakat bebek kuruda kaldığı için sezeryan oldu. 2900dogdu iki gün sonra 2700 he şişkinlik gitti için. Şu an ikinci gebelik 37haftada sezeryan olmak istiyordum. Bu haftalarda sezeryan olanlar bebek kuveze düşdümu aceba . Kaç kilo doğdu?