Kumru2960 bende 22yıldır tüy sorunuyla uğraşmaya başlayalı beri yaklaşık bi 10yıldır jilet kullanan birisi olaraktaaaaan ; evlenirken Düğünümde bile ağda yaptırmadım hep jilet o kadar yani siz düşünün😃 resmen ağda fobim vardı… hamileliğimin 15.haftasında başladım şu an 30.haftamdayım 4kere ağda yaptırdım :) ilk başta biraz acıdı tedirgin oldum sonuçta ilk defa yaptırdım ama çıktıktan sonra dedim ki bunca zaman ben kendime bu eziyeti neden yaşatmışım…. jiletle her iki gün bi uğraşıyordum onda da zaten asla temiz olmuyo ağda gibi , ağda bir ay çok rahat gidiyo , kesinlikle ağdaya git zaten doğuma gireceksin tertemiz şöyle detaylıca mis gibi temizlerler onunla da doğuma girersin , diğer türlü jiletle baş edemezsin ben sana söyliyim 🤷🏻♀️