Kızlar ayın 30 da gittim doktora çok şükür 5 buçuk haftalık gebeyim.Doktorum keseyi gördü kesesi çok düzgün güzel,rahimde olması gerektiği yerde dedi.Fakat bebeği görmedi haftaya gel tekrar bakıcam dedi.çok korkuyorum ya bebeği göremezsek diye.sizde de böylemiydi? Bilgisi olan bilgi verebilir mi lütfen 🙏