Hanımlar saat 10 gibi uyandım . Çoraplarımı yerden alıcam mideme bişey batıyor gibi . Yüzümü yıkamak için lavaboya hafif eğiliyorum bir şey batıyor. Tedirgin oldum. Yani tam mide mi değil mi onu da çözemedim. Meme ortasının hafif altı . Yani tam karnımın üst bölgesi. Birde hani adet sancısının çok çok hafif bel ağrısı varya ama o ağrıda hasta olacağını bilirsin. Öyle bir bel ağrım da var. Çok tedirgin oldum doğum anında filan da adet sancısı gibi oluyor diyorlar daha 29 haftalığız. Acaba uyurken ters hareket mi yaptım ?hiç olmadı böyle bir ağrı.🙁