Merhaba, umarım herkesin hamilelik süreci güzel geçiyordur :) benim sormak istediğim 26 haftalık hamileyim ve toplam 6 kg aldım 18 den sonra açıkcası almaya başladım kilo hamilelik başında 48 kiloydum. Bu hafta doktora gittiğimizde bebeğin boyunun haftasıyla uyumlu olduğunu ama kilosunun 24 hafta gibi göründüğünü 1 hafta geriden geldiğini söyledi. Protein ağırlıklı beslenmem gerektiğini söyledi. Çok tavuk kırmızı et seven bir insan değilim açıkçası nadir yiyorum zaten. Canımı sıkan forumda gördüğüm çoğu kişinin bu haftalarda 3-4 kg aldık biz yazıları. 26. Haftaya göre 6 kg sizce nasıl ve kaçla biter bu doğum süreci merak ediyorum. Vücut hatlarım kayboldu kendi mi güzel hissetmiyorum artık. Üstüne şu bebek kilosu olayı çıktı daha çok yemelisin baskısı falan beni çok bunaltıyor