Kızlar merhabalar sabah 9 da uyandım 9 san bu yana 5 kez kustum. Sapsarı ve köpüklü bi şekilde sabahları genel anlamda kusmuyorum sadece bulantım oluyor ama hiç bu şekilde kusmamıştım. Aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba endişelenmeli miyim? Hastaneye gitmeli miyim?