Selamlaarr☺️ Bugün 6+1 olduk ve bende iştahsızlık başladı kahvaltı önemli ama sadece 2 yumurta çay yiyip kalkıyorum midem almıyor.Ama ara öğünleri yiyebiliyorum ceviz muz badem meyve gibi. Sadece ana öğünleri çok az yiyebiliyorum. Bebeğimin gelişiminde bi sıkıntı olur mu yaşayan var mı aynı durumu🤷🏻♀️