Betulmtn Kimyasal gebelik geçiriyorum. Ama hala kanamam gelmedi. Bugün adetim geçeli 13.gun.normalde 1 haftada falan olması gerektiği yazıyor ınternette. Korkuyorum acaba dış gebelik de Dr mu göremedi diye 😔 sizler kaç gün sonra adet gördünüz?
Betulmtn Melisinan bana kimyasal gebelik teşhisi koydu. Rahim dışında biryerde kese görmediği ve değerlerim düşüşe geçtiği için. Şimdi kanama olmadı ya acaba dışarıda biryerde kese vardı da göremedi mi diye düşünüyorum.
Melisinan Betulmtn bende yaşadım 48 saatte bi kan veriyordum ne zaman ki negatif oldu test sonra oldu kanama
Betulmtn Fatma4495 öyle mi? Benim cuma 800 Dü çarşamba 1000 den düşmüştü. Demek 2 günde 200 olarak hesaplayacagim. Tesekkurler
Ttugceeli Betulmtn kimyasal gebelikte tedaviyle olmuştu zaten 5 ay sonra tekrar tedaviye başladım şuan 21 haftalık🥰
Betulmtn Ttugceeli Allah tamamına erdirsin. Benimdr tedavi ile olmuştu. Ama Dr um ara vermeyeceğiz dedi bana bakalım kismet
Betulmtn Melisinan hmm negatife çevirmeden olmuyor ozaman kanama öyle mi. Oo bekleyecek gibiyim ozaman daha
Handemehmetttt Bende yaşadım aynı sorunu 6 ay önce suan 14 haftalık hamileyim çok şükür. Değer negatife düşünce kanaman başlıyor canım Rabbım sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah tekrar 🥰💕
Betulmtn Handemehmetttt amiiin isteyen herkese inşallah 🤲 benim biraz uzayacak gibi ozaman negatife donmesi