Aslihanilhan Ben hiç yemedim hamilelik boyunca zaten normalde de pek sevmezdim hamilelikte bi çok şeyi yemeyi içmeyi bıraktm diyeblrim ilk aylar mide bulantısından hiçbişey yiyemiodum son ayımdayım artık şimdi de salçalı, ekşi, acı, çok yağlı vs yiyemiyorum kahve, çay, asitli içecekler hamilelik başladığından beri ağzıma hiç süremedim yani byle byle bitiriyoruz 🤗🤷