Smdı bebek normal doguma musaıt durus olarak ama sık gttıgım doktor normal iyi onerırım desede sankı bana bırz sezaryncı gıbı gelıyor bn ck panıgım smdıden bana. Dıo sen panıksın tansıyonun yukselr heyecan yaparsn normal dogmda sana guvenmıyorm demeye basladı . Ama dıger gttıgım ole degil butun dogmları normal yaptırıyor cogu dogmu oyuzden ıkısıylede grscm hangısı bni normale alırsa dogumumu onda yaparım