Resmiye53 alyaacikgoz bu 3 gün icinde gelmezse kendiliğinden 6 kasım cuma günü icin sezaryen tarihi verdi bakalım :)
Serifeisitmir alyaacikgoz canım bizimnistege bağlı sezeryan 38 +larda alırız dedi doktorum net belirlemedik daha 34. Haftamizdayiz
alyaacikgoz Serifeisitmir Serifeisitmir Ben de 34teyim kontrole gideceğim bu hafta sabırsızlandım 38e verirler mi 39a mi kalır diye merak ediyordum ☺️
Serifeisitmir alyaacikgoz bende acaba tarih verecek mi bir sonraki kontrole kalacak diye heyecanliyim 🤭🤗
Aysii05 alyaacikgoz insallah canim saglikla alalim kucağımıza az kaldı ama sanki zaman geçmiyor artık 🤣