Zeleno Ben çalışıyorum ve pandemi süreci kışın daha sıkıntılı olacak diye yavaş yavaş indirime giren beğendiğim ürünleri alıyorum 😊Allah a emanet olsunlar İnşAllah Sağlıkla kucağımıza alırız
Melike48 Zeleno bende ufaktan başladım canım daha zamanımız var bi ana sıkıştırmaktansa son zamanda kafam rahat olur diye düşündüm ☺️
avukatveanne Heyyyoo 19 haftaya kadar geldik yolu yarıladık sanırım 🎈 Kızımız olucak inşallah birkaç bişey aldık ama tam anlamıyla alışverişe başlamadık 30 haftalarda falan başlarım diye düşünüyorum gerçi okadar dayanabilirmiyim bilmiyorum da 🌸
Zeleno avukatveanne aynen bende senin gibi bakalım artık evet yarıladık 🙏🏻İnş kalan sürecide sağlıklı şekilde atlatırız 🥰🥰🤲🏻
cgla29ony Ben daha henüz hic birşey almadım 🤭 ama teyzelerim en yakın kardeş dediğim arkadaşım annem felan bir sürü şey almislar sanırım benim almama gerek bile kalmayacak doğuma kadar 😂 7. Aydan sonra e bebeğe gidip tüp eksikleri toplayıp gelmeyi düşünüyorum o yüzden bekliyorum dahaa 🤲 yaa inşallah kucağımiza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🧿
Zeleno cgla29ony amin İnşAllah bende Şubat ayını bekliyorum e bebekte şubat ayında güzel indirim olacağı söylendi bakalım artık
Aze7307 İkinci bebeğim olduğu için puset, bebek arabası , beşiği , oto koltuğu var. Geriye cinsiyeti öğrendikten sonra ufaktan kalan eşyasınıda alırım inşallah 🤲 yanlız 1 ay karantinaya girdik bakalım nasıl olcak . Allah yardımcımız olsun.