Merhaba arkadaşlar, 24. Haftasında kamuda çalışıp izine çıkanlar var mı? Uygulamaya göre 21+1’ im bu haftamı tamamlayıp geçen seneden 2 haftalık iznimi kullanıp 24. Haftamda doktorumdan bildiri raporu alacağım. Bugün uygulamada gelen günlük yazılarda 4ay 3haftalık gebesiniz yazınca aklım karışmadı değil 🤦🏽♀️