Kızlar selamlar 🙋♀️30.10.2020 de oğluma kavuştum çok şükür 🙏 başından beri Dr Zeynep elmalının takibindeydim 29.10.2020 de ağrı ile acile gittim 3 cm açıklıkla bırakmadılar nöbetçi Betül hanım a denk geldim çok iyi ilgilendi o arz suni sancı başladılar sabah doktorum devraldı açılma tam oldu ama bebek aşağı inmedi epidural istedim 14 59 da normal doğdu bebeğim 🥰hastanedeki ebeler hasta bakıcılığı hemşireler hepsinden Allah razı olsun çok ilgilerdi çok memnun kaldım yine olsa gözüm kapalı giderim Allah sizlere kolay ve sağlıklı doğumlar nasip etsin 😘