InSu deneyin tutabilirseniz tutun eğer dayanamıyorsanız tutmayın ben deneyeceğim 22haftalığım inşallah tutacağım bebeğiniz sağlıklı değilse ve düşük riskiniz varsa tutmayın aksi halde sağlıklıysa gelişimi deneyebilirsiniz yada bi kısmını tutabilirsiniz bebek yediklerinizden anında faydalanmıyor azar azar depo ederek büyüyor sonuçta sahur ve iftar var demi hem bebeğin maneviyatı için de önemli olduğunu düşünüyorum tabi ki rahatsız olmazsanız tutabilirsiniz oruç tutmadan da allah korusun bebeğinizin sağlığı bozulabilir tevekkül edin Allah’ın izniyle birşey olmaz dediğim gibi deneyin dayanamazsanız tutmayın