Selam anneler❤️ Bir konu da fikre ihtiyacım olacak.Şu anda 37+6haftalık hamileyim.35.haftadaki çatı muayenemde ebe, 3 kiloya kadar normal doğum yapabilirsin dedi. (Bebeğim 2600dü) 37.haftanın başında Kontrolüm vardı yine bebeğim 3 kilo olmuştu🙈tekrar çatı muayenesi olmak istedim bişey değişmeyecekti ama içim rahat etmedi çünkü normal doğum istiyorum başka bi ebe muayenemi yaptı O da iri bebek doğuramaz dedi🙈Doktorum da Henüz 37 haftalık olduğumuz için “daha zamanın var,bebek büyür daha,3buçuğu bulur,bence başına iş alma,haftaya muayeneye kadar düşün”deyip 9 Kasım için sezeryan tarihi verdi.Tabiki karar veremedim🙈ve Yarın nst ye gireceğim.Kesisiz normal doğum yapmak istiyorum fakat bebeğim gelemezse çok yırtık Ve ya kesik olur,alttan çok dikişim olmak zorunda olur diye korkuyorum öyle olursa normal doğumu beklediğime değmeyecek,sezeryan dikişinden bi farkı kalmayacak Yine zor iyileşeceğim sanırım🙈
Alt dikiş sezeryandan daha zor diyorlar bilemiyorum🤔 Aslında ailemle de farklı şehirlerde yaşıyoruz doğum tarihi belli olunca rahat gelirler önceden yanımda olurlar diye düşünüyoruz eşimle,böyle de bi durum var ama yine de çok kararsızım🤷🏼♀️ Fikirlerinizi beklerim 🙏🏻