aezgi Haftamdayım 8 kilo aldımm bence en önemlisi aksamları yememek ben ona bağlıyorumm kilo kontrolünü
-5- Valla az da olsa içim rahatladı ama bende rekore doğru giden hanımlar arasındayım kilo almayan hanımları tebrik ediyorum 😊👏