Kızlar merhaba 36+2 haftalık hamileyim erken doğum riskiyle hastaneye yatışım oldu bugün hemşire geldi akşam 21.00den sonra yemek yeme ultrasona gideceksin dedi. Bu ultrason nedir acaba aranızda yaptıran oldu mu bunu doğum belirtisi felan mı çünkü bende suda gelmedi leke de