Sermec27 benimde 2 gündür çok az akıntım oluyor açık kahve gibi çok tedirgin oldum doktorum koyu ve pıhtılı kan olmadığı sürece endişe etme dedi bugün başka bir doktora gittim kendi doktorum olmadığı için kese göründü inşallah kötü bişey olma sende çok dikkat et rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin