Merhaba guzel anneler pazartesi günü doğum yaptım cuma günü dikişlerim hafif şişti doktorum saf alkolle masaj yap dedi fakat saf alkolu bulamadım satış yasaklanmis doktorumu aradım oda bana kolanyayala masaj yap dedi ordaki ödemi dağıt dedi başına böyle birşey gelen var mı başka ne yapabilirim kantoron yağı sürüyorum bir an önce iylesmesi için ama çok korkuyorum ya dikislerdeki şişlik inmezse die 😔