Adonis01 kişiden kişiye değişiyor aslında endişe etmeyin çünkü 23lere kadar hissetmeyen de var. 17 de bağırsak hareketi gibi içeride birşey çarpıp kaçar gibi oluyordu hafif dalgalanır gibi hissediyorum tam 20 haftalıktan sonra az az hissetmeye başladım. Şimdi 24+3 deyim gayet net tekmeleri hissediyorum gerçekten mucize rabbim isteyen herkese nasip etsin🐣