Gzlgzl 06mehtap37 bende 185 çıkmıştı iki gün sonra katladı ikiye 50 ile bile öğrenen var bence gayet iyi hayırlı olsun
Melmur Melmur bende 10 gün sonra yaptım 259 çıktı ama merak etme bana yüksek çıktı dediler ikiz olabilir denildi genelde 40,50,60 bu değerler çıkıyor bizimki yüksek hiç merak etme
06mehtap37 Melmur iki tane transfer yapıldı biri tuttu galiba yarin tekrar kan testi vereceğim ama çok endişeliyim dış gebelik mi falan acaba diye 😔
Melmur 06mehtap37 bende ilk 10.cu gün verdim 259 çıktı 12.gun ise 544 çıktı hiç korkma dış gebelik diye inşallah ikiye katliyacak seninde sonuçların bende dış gebelik olabilirmi acaba diye düşünüyordum sonra iyi düşünmeye karar verdim sende öyle yap normalde geçen hafta kese görünümü için gidecektim sıra bulamadığım için haftaya kaldı inan bende çok heyecanlıyım hem bir hafta geç gittiğim için belki kalp atışını da duyarim diye şimdi de böyle teselli ediyorum mutlu etmeye çalışıyorum kendimi ve sonucun çok iyi hiç kafana takma canım
Mom092 06mehtap37 bu cikan degere gore dis gebelige baglamak cok yanlis. Ben ogrendigimde 45 ti sonucum onemli olan o degerin iki gunde ikiye katlanmasi hayirli olsun inşallah
06mehtap37 Gzlgzl benim de 7. Günü 55 çıktı iki gün sonra 104 doktor iyi dedi ama benim çok evhamlı bi kişiliğim olduğu için elimde değil karamsar düşünüyorum hep
Gzlgzl 06mehtap37 hayır hayır hiç karamsar olmayın benım hatta tam 2ye katlamadı eksıktı korkma desi daha kan verme 1hafta sonra keseye bakalım dedi lütfen iyi düşünün
Nkayserili90 Gzlgzl nasıl çıkmıştı sizde sonuç, benimde tüp bebek ve 2 ye katlamadan ilerliyo artış var ama 2 ye katlamıyo çok korkuyorum acaba dış gebelik mi dıye pazartesi tekrar kan vericem
06mehtap37 Mom092 o kadar çok şey okuyoruz ki değerleri 1000 lere kadar çıkıp sonra düşenler de oluyor hep etkisinde kalıyor insan
Gzlgzl Nkayserili90 ilki 185 di sanırım 2. İkiye katlamaya az kalmıştı ama sorun etme dedi 1 h sonra keseye gel bakalım dedi gittik kese gördük sonra kalp atışı dedi ama sesi dışarı vermedi gördük en son 10 h gel dedi gittim sıkıntı yoktu hiç aklımıza kötü getirmeyin 12h olduk biz rabbım izni ile inşallah kımsenın kucağı boş kalmasın🤲