Mirac0212 Arkadaşlar 4haftalik gebeyim daha keseyi göremedik beta 500,4 fakat 2gundur tuvalete çıkınca adet kanaması gibi kan geliyor bunu yaşayan var mı?
Beker Mirac0212 hayır yaşamadım böyle bişey üstelik kan tehlikeli birşey özellikle kırmızı kansa doktora neden gitmiyorsunuz? 2 gündür diyorsunuz birde Allah korusun ters giden bişey varsa
Ozdmrkbraa Mirac0212 2 gündür adet kanı gibi kan geliyorken durmanız çok mantıksız olmuş hemen doktora gitmelisiniz gebeliğin her seyrinde kan risk tehlike demektir
Nuray23 Mirac0212 bence siz gidin doktorunuzu dinlemeyin. Normalde doktorun gel bakalim demesi lazimdi..
WmonallissA Çok değilse eğer yerleşme kanaması olabilir bende de olmuştu ama yinede bir doktora görünmek iyi olur