Mlike27 Merhabalar 5. Haftamda beta değerimin düştüğünü farketti doktor çarşamb günü 800 olan değer cuma 300 e düştü kese hiç görünmedi kanaman olucak düşük yapıcaksın dedi 2 gün geçti hala bi kanamam falan olmadı bu durumu yaşayan varmı?
sehrengiz_8 Mlike27 büyük bir ihtimalle kimyasal gebelik geçirmiş olabilirsin bekle canım düşer çok büyük değil benim de 6+3 te iken doktorum kanaman olacak bekle düşük yapabilirsin demişti kanamam oldu ama düşük yapmadım kürtaj oldum mecburen
plakayerli Eğer dış gebelikse kendi kendine düşük olmaz iğneyle düşürmesi lazım bence başka bi doktora daha gidin
Mlike27 plakayerli doktor dış gebelik değil dedi değerlerim düştüğü için kanama olduktan sonra gel değerine bakalım dedi.