Serrax Bebeğimize Kerem Asil ismini koymaya karar verdik gibi. Hala net olmasa da içime sinmeye başladı. Yorum yapar mısınız dışardan nasıl duruyor?
Ftmklbk Serrax çok yakışacak bence. Zaten sizin içinize sindikten sonra gerisi mühim değil. Ama isim gerçekten çok hoş olmuş
Meva_54 Serrax En tatlı heycan bunlar .. değişik olsun istiyo insan ama tabi isim çok onemli ..ismi gibi asil olsun inşallah 😇