gokcek07 En sevdiğim ay hoşgeldin Kasım ☺️ 40′ dan hepinize günaydın, sağlıkla,hayırlısıyla evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin Rabbim.
Pinkyellow gokcek07 amiin 39.haftadan merhaba diyelim bizde size 🤭 gelsinler artikk Valla ben çok agirlastim biraz oturuyum tekrar ayağa kalkipta adim atmak aşırı zorluyor beni batma basınç ağrı acı hepsi oluyor ama beyimizin keyfi yerinde demkki☺️☺️
Tibektas gokcek07 ay bizde 39 a girdik son haftamız Allah nasip ederse , bu hafta doğsun hayırlısıyla inşallah 8 ay nasıl geçmiş ama şu son 1 ay hiç geçmiyor sanki 😒😍
Tibektas Pinkyellow aynen gece uyuma denen şey kalmadı her gün bugün doğar diyorum rahatsızlıklarıma göre sonra yine doğmadı diyorum 🙃 çatı muayenesi oldun mu canm
Tibektas Pinkyellow benimde dedi 39 da yapalım yarın kontrolüm var yarın gideceğim yapacak büyük ihtimalle , bebek braz zayıf diye tetiklemek istemedi dogumu
Tibektas aysegulkaya merdiven çıkmak, hurma ve ananas ,squat, korunmasız ilişki bunlar tetikliyor diyolar canm dene istersen
Kubrakarr gokcek07 39 haftalık olduk belirtisiz devam😅😅 hergun hurma iyorum böğürtlen çayı içiyorum papatya çayı içiyorum ama tık yok😅😅
gokcek07 Kubrakarr aylardır squat, plates, yoga, kumda yürüme, hurma herşeyi yapıyorum ama tık yok kaldım 40 da hayırlısıyla sağlıkla gelsin evlatlarımız ☺️