Ftmklbk Anne03433 elizan, duru, berra, seyra, zümra, cemre, biz kız olursa nilüfer koyacağız mesela. Yazılışı da çok hoş 😍😍
Meramina Anne03433 ilk kızımın adı mina ❤️ ikinci kızımızı bekliyoruz onun adını da kumru ❤️ koyucaz inşallah 😊
Didi6 Meerryy Sevde çok güzel 🥰 Miray ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/miray-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1
Kubra0507 Meva ben kızımın ismini koyucam. Anlamıda:cennet demekmiş. Cennet kapısı yazıyor bazı yerlerde.
Melike48 Ebrutprk beğendiysen koy canım oğlumun adı buğra berrada çok hoşuma gidiyordu kızım olacağını öğrenince hemen adı hazır oldu 🥰