Asdffghjjk Kızlar afedersiniz ama bildiğiniz bişey varsa paylaşırmısınız. Üç dört günde tuvalete çıkamıyorum bir aydır böyle üç dört günde bir çıkıyorum bu beni çok rahatsız ediyo. Kuruluk var içimde sanırım su da çok içiyorum ama olmuyo bildiğiniz dogal şeyler varmı
hilalce Asdffghjjk Bende hamişlikten öncede olan bir durum Dr kayısı giibi lifli yiyecekler tüketmemi önderdi
Nesomer Asdffghjjk bende aynıyım çatlıycam ama bi türlü çıkamıyordum kayınvalidem kayısı hoşafı yaptı hem posasını yiyorum hemde suyunu içiyorum baya rahatlattı beni birde duştan sonra özellikle çıkmaya çalışıyorum belki orası yumaşımıştır diye valla hemoroid olmaktan korkuyorum. Doktor ıkınma diyor ama insan çok zorlanıyor. Allah yardımcımız olsun
aysesensoy Asdffghjjk biraz suyun icine 3-5 tane kuru kayisiyi aksamdan koyup,sabah hem suyunu icip hem yemeni tavsiye ediyorum,ise yariyor😊
seymen Benim kabızlık dersim yok ama son zamanlarda akşamları erik, kayısı falan çok yiyorum sabah tuvalet telaşıyla uyanıyorum resmen. Bir deneyin bence. Gün içinde de yiyebilirsin akşamı bekleme. Tuvalete çıkamazsan akşam da biraz yiyip yatarsın.
MehmetSultanAslan Asdffghjjk canim valla icer misin bilmem ama bi kac yudum hakiki zeytinyagi ic birebir çözüm ama icemem dersende kuru kayisi ye hosafini yapip ic bagirsaklarini rahatlatir bide acı yersende hemen tuvalete cikarir seni ben cok aci yerim gunde 2 defa cikarim tuvalete bagsurdan amelyt oldugumda doktorum kabiz olmamak icin bol bol aci onermisti faydasini gordum
Neroizm Asdffghjjk ben kabizligi onlemek icin hamileligimin basindan beri her gun chia tohumu yemeye calisiyorum 2 yemek kasigi kadar. Hic beklemedigim kadar iyi geldi ve rahatlatti. Tavsiye ederim denemenizi. Butun buyuk marketlerde var. Ben genelde meyveli sute, yogurtlara veya pudinge koyup yiyorum.
Gozdealpu Bende kayısı, erik, zeytinyağı hiç biri işe yaramıyor. En güzeli sabah aç karnına 1 bardak orjinal şalgam içmek. Kimyon çayı da deneyebilirsiniz o da rahatlatabilir
att Asdffghjjk canm kullandgn kan ve vitamin haplari yapiyo bende cok cektim kan hapini normalde 2 almam gerekiyodu 1 aldgm halde bile perisan etti beni bi cozumu yok gbi vucudun genel tepkisi olsa gerek sen yinede kaysi suyu ic hosaf falan ic
zehracinar Ben ananas suyu tavsiye ediyorum ananas bulabilirseniz katı meyve sıkacağından geçirip için eğer bulamazsanız da zaten cappynin hazır ananas suları var onlarda inanılmaz işe yarıyor 💗