Buseyrd şimdi geldik idrar istedi temiz çıktı önceki doktor progestan yaz diye duydum tahlil çıkana kadar başka biri oturmuştu gerek yok ilaca dedi , bebekte kese de iyi açılma da yok dedi , bir buçuk ay ilişki olmasın ağır kaldırma dedi sizde ilaç vermişmiydi