Yasmin3565 38.haftamdayım artık doğsun diye bekliyorum ama herkes erkek bebek için 41.haftaya kadar beklersin diyor doğru mu bu 😊
-Aysenur- Yasmin3565 erkek bebis bekliyoruz 40+3 olduj hic gelmeye niyeti yok persembe gunu suni vericekler😁
Kuzey61 Yasmin3565 ben 38+4 sezaryen randevusu aldım 38+3 te geldi oğlum. Yok öyle şeyler uydurma onlar bence canım
Yasmin3565 Srnsnkl Byn87 Mlk84 -Aysenur- Essaismail En son 3 hafta önce gittim kontrole 3200 kiloydu ben normal doğum istiyorum biraz daha kalırsa kilodan normal doğuramıcam galiba 😬
Asenana Yasmin3565 son haftalarındasın 3 hafta önce gittim yazmissin şaşırdım 💁♀️ benim doktorum haftada bir görmek istedi acaba abartıyor mu 😂 bizde 3400 gramiz 38 hafta😊
Srnsnkl Yasmin3565 bende geçen hafta gittim 3400dü bu hafta kaç oldu bakalım aynı şekilde bende normal Doğum istiyorum 4ü geçmez demişti doktorum bencede geçmez çünkü illaki yanılma payları oluyor bakalım hayırlısı🤗
Yasmin3565 Asenana Ben ilçedeyim doktor merkezde ve randevu zor bulunuyor belki ondandır 3 hafta sonra gel çatıya bakalım demişti
Srhtzlyh Yasmin3565 yok canım o senin bünyene ve bebeğine bağlı. Benim kuzenim kızınıda oğlunuda 37 haftalıkken doğurdu😊