Arzuoguz Qnne123 bende 1 bck sene üstüne kaldım eşimde yada bende herhangi bi sorun yoktu doktorum vitamin vermişti eşimde ona benzer bişey kullandı eşime keçiboynuzu kaynatıp içiriyorum akşamları Kendimde adetim bittikten 2 gün sonra soğan kürü uygulamıştım bide ovülasyon testi ile de yumurtalama günlerimi taakip ettim bunları denediğim ilk ay kaldım elhamdulillah 🥰❤️ ama kafaya takmamak önemli stres yapma araştır 🌸
Hosgeldinbebek Qnne123 5 ay flan ciddi manada ugrastım, ilişkiden sonra yattım günleri hesapladım vs. Geçen ay ovulasyon testi aldım ama yapacak vaktim olmadı, neyse bu ayı es geçelim olursa olur olmazsa gelecek ay ovulasyon takibi yaparım dedim, süpriz bi şekilde gebe oldugumu öğrendim. Özetle cidden kafayı rahat bırakmak, akışına bırakmak lazım ( tabi herhangi bi sağlık problemi yoksa) gerisi tamamen nasip. İnşallah sizin de güzel haberlerinizi alırız
Burcumtlg Allah bazen bekletiyor bazen hemen veriyor. Ben beklemezken ilk geceden hamile kaldım. Çok tuhafıma gitmişti. Herkese 2-3 sene diyordum. Önce bu moddan çık kendini strese sokma. Devamlı dene. Allah ne zaman uygun görürse o zaman verir. Sürekli test yapıp kendini beklenti içine sokma üzülme 🌸
Qnne123 Burcumtlg bilmiyorum ya bide gözler hep ustumde gibi hissediyorum ne zaman hamile kalcaksin fln gibisinden bide bütün belirtiler var sadece adet gecikmesi yok o yüzden çok şaşırıyorum zaten
Cnnumt Qnne123 bende senin gibiyim canim çok istedgmzden dolayı kafana takma içini rahat tut Rabbım ins kısmet eder ve şuan hamileyim 5+6 haftalik
Arzuoguz Qnne123 böyle korkarsan kuruntu yaparsan zor ama .. adetim bittikten 2 gün sonra günde 2 kere tok karnına içiyordum 1 orta boy soğanı 4 e bölüp kaynat suyunu bardağa koyup içiyorsun bu kadar ovülasyon testi de dene mutlaka