BelinayinAnnesi Kızlar 21 Haftalık Hamileyim Ve Bebeqimin Hareketlerini Hissetmiyorum Sizce Bu Normal Mii ...???
YesimDemircan BelinayinAnnesi ilk gebelikse normal canım, bende o haftalarda hiç hissetmiyordum. Birde kız bebekler daha geç hareket ediyor diyorlar 🤔🤔
Ozlem1 BelinayinAnnesi çok yakında hissedersin cnm bende anca 20-21.haftada hissetmiştim ilk tekmelerini
Zeytin BelinayinAnnesi bu haftalarda hissetmeniz lazım. Belki bebeğin yüzü iç organlarınıza dönüktür o yüzden hissetmiyorsunuzdur diyeceğim ama döner sürekli o şimdi. Şekerli birşeyler yiyip uzanmayı denediniz mi? Bugüne kadar hiç hissetmediyseniz doktorunuza bir görünün içiniz rahatlar.
Zeytin BelinayinAnnesi o zaman doktorunuz muayene etsin mutlaka içiniz ferahlar, aklınıza kötü şeyler getirmeyin 😇