Eylulbsl Merhaba arkadaşlar 3 aylık gebeğim ama ultrasyonda bebegimin kalp atışını dinletmiyorlar acaba normal mi yok emdişe duymaşı mıyım. Ankara şehir hastanesine gidiyorum.
mhndshnm Eylulbsl Bana sadece ilk kalp atışı duyulduğunda dinlettiler. Sonra bir daha dinletmediler. Onlar görüyor zaten. Dinlemek çok iyi değil diye okumuştum ben o yüzden hiç istemedim bir daha