Kızlar daha önce bi kaç defa post açtım 37+1 gebelik açılmam var ama sancim yok çok şiddetli bel ağrım var 2 gündür ama sancm yok 3.gebelik önceki doğumlarda bu kadar zorlanmdm sancm başlaması için neler yapabilirim arkadaşlar
Böl yürüyüş
Su
Egzersiz ypym ağrım oluyor sancim olmyr