Ayseozerckr Tevhide-trkgl kağan güzel ama Kağan mı Kaan mı karmaşası Yaşar bence.. yanlış yazımlar vs..
Tevhide-trkgl Ayseozerckr ben de bazen bunu düşünüyorum . Ama babamız Kağan’a daha sıcak bakıyor . Durum ne olacak bakalım . Buradaki çoğunluğu da söyleyeceğim ona 😊
Smyy34 Tevhide-trkgl alakası yok kubane en basit Sinem Kobal gitmiş lalin koymuş hicc oldumu Lalin İmirzalıoğlu soy isim ağır isim Allah’a emanet oyuncak bebek ismi gibi. Sanki Kerem daha güzel
Babyy1S Tevhide-trkgl kağan söylemesi zor malum Ğ harfini herkes soyleyemez bu yuzden ismi kaan olarak kalır seslenirken. kerem ismi daha güzel bence kerem
Tevhide-trkgl Peki arkadaşlar sizce Türkoğlu soysimiyle uyumlu başka isim ne koyabiliriz ? Bir öneriniz var mı?
Mom6 Tevhide-trkgl Kesinlikle Kerem kardeşimin ismi çok cömert ve merhametli ve zeki isminin anlamını taşıyorlar genelde kardeşimde olmasaydı oğluma koymak isterdim
Tevhide-trkgl Mom6 kardeşimin ismi Kerem demiştiniz . İsminin özelliğini taşır diyorlar gerçekten bu doğru mu? Kardeşinizden bahseder misiniz ? Eşim Kerem’e de ılımlı yaklaşmaya başladı gibi 😉
dermus Tevhide-trkgl kerem bence guzel isim, kağan-kaan olarak iki farkli sekilde koyuyorlar ama isim sordugunda iki a ilemi yaziliyor yoksa ğ ilemi diye soruluyor daha dogrusu ben soruyorum.
Tevhide-trkgl dermus babamız yanaşmıyor 😞 ben de kerem istiyorum . O Kağan’a daha sıcak bakıyor . Sanırım Kağan olarak kalacak
Tevhide-trkgl dermus evet yazarken sorma gereği ben de duyuyorum . Söylerken sorun olmuyor da 😊 sadece kayınvalidem “kan” diyor bebeğime yaaaa