twoboys05 Kızlar 9 haftalık hamşleyim az önce yeşil İshal olduğumu farkettim nedendir acaba zehirlendimmi yoksa karnımda ağrıyor
Cheerfulmom twoboys05 Yeşil ishal ve karın agrısı zehirlenme belirtisi diye biliyorum hatta zehirlenme diye gittiğinde tuvaletinin rengini sorarlar. Çok geçmiş olsun inşallah değildir ama sakın ihmal etme.
-hyt twoboys05 gecmiş olsun canıım bol bol sıvı tüket yinede cünkü sıvı azalması olabliyor allah korusun basıma geldi ishal oldum hünde 4.5 litre su ayrı olarak corbadır vs icmeme rapmen sıvım azalmıştı rabbim korusun dikkat et 🙏
twoboys05 Cheerfulmom teşekkür ederim canım çok saol bugün hiç olmadı yediğim birşeyden veya vitamin hapından olabilirmiş çok şükür geçti şuan🤲
twoboys05 -hyt çok geçmiş olsun sanada canım içiyorum inşallah yarın kontrolüm var söylücem bakalım ilaç verir belki çok teşekkür ederim🤲🤲
twoboys05 Bende bide idrar yolu enfeksiyonu ve mantar oluştu antibiyotik kullanıyorum aşırı kaşıntı ve yanma var yarın tekrar idrar kültürü yapılacak inşallah düzelir😞