Mutluuyuvaa Merhaba hanımlar bacaklarıma ara ara kraplar giriyor daha 13+3 haftadayım. Ve sol kasığım kasılıyor bu aralar göğsümdede hafif sancı oluyor yaşayan varmı
ssnnmmm Mutluuyuvaa kramplar kalsiyum eksikliğinden oluyormuş günlük 2bardak süte başla benimkiler öyle geçti
Mutluuyuvaa Dilara1503 erken değil demi bunları yaşamak için bugün kayınvalidem şimdidenmi başladıki dedi kötü niyetle demedi ama dedim acaba bi sorunmu var
Dilara1503 Mutluuyuvaa benim kasık ağrım 7. Haftamda başladı 15 de bitti ara ara oluyor hala. Doktoruna sorarsın multivitamin başlar sana uygun görürse bacak ağrıların magnezyum eksikliğinden olabilir