Dudubozkurt Ben 39+1 deyim ama hiç belirtim yok doğumla ilgili sadece sarı akıntım fazla oldu sizce nişan sarı renk olur mu bu durumu yaşayanlar paylaşıp bilgi verebilir mi ilk hamilelik yasıyprum korkuyoruö
Xxz Dudubozkurt sarı hatta neredeyse kahveye yakın akıntıyı 34-35-36. Haftada yaşadım.hala da yoğun olarak yaşıyorum. Nisan oldugunu sanmiyorum