Dyg61 Yeliz1 arkadaşım yaptı o hastanede çalışıyordu gayet memnun ama normal doğumda doktor dıkıslerını çok kötü yapmıs bılgınız olsun
Mirage-zhs Yeliz1 kızımı 5 sene önce bu hastanede doğum yaptım şimdide oğluşum için geri sayımdayız sağlıkla kucağıma alırım inşallah doktorum tülin hanımından da çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim ☺️🙏
Zinedgu Dogum yapmadım ama 34 haftalık hamileyım basından berı gebzeden oraya gidiyorum ilk zamanlar dusuk tehlıkem oldugu ıcın sureklı serum ve ıgne yaptılar dogum katında yattım bı kac kez hemsıreler falan cok ıyıydı 1.5 sene öncede kürtaj olmustum o hastanede herkes guler yuzlu ve ilgiliydi.
Zinedgu Yeliz1 Mustafa Türkmene gidiyorum ama sibel hanımda cok iyiymiş duyduğuma göre Mustafa bey le odalara yan yana 😊
Yeliz1 Ozgeknc Zinedgu ya ben erkek doktordan cok utanıyorum 😪 birde İnternet’e okudum sanci odasına alıyorlarmış odanda sanci cekemiyormussun onu sorucam gidince cnk yalnız kalınca insan daha kotu olur
Ozgeknc Yeliz1 bende öyle diyodum ama acil gitmem gerektiği için gitmiştim o kadar memnun kaldım ki eşim dedi değiştirme doktorunu diye ☺️
kubra-klc34 Bende o hastaneye gidiyorum, Nuran hanıma. Daha 18 haftalığız ama doktorumdan çok memnunum, çok ilgili ve insanı rahatlatıyor
Nilveipek Ben ilk doğumunu orda yaptım memnundum doktorum Zeynep hnm ordan ayrıldı kendine yer açtı yan binasında hastanenin şimdi erende doğum yaptırıyor yine aynı Dr gidiyorum 19 haftaligim avicennedaki Dr karı ve hastaneyi son zamanlarda hiç beğenmiyor etrafımdaki doğum yapanlar bilginize
Ozgeknc Nilveipek Nilveipek neden beğenmediklerini söyleyebilir misiniz ? Zeynep hanımı da biliyorum ona gitmiştim ilk başta ama sonra vazgeçtim