Ozgesahinerdm Selam annişler😊 Medine hurmasının doğumu kolaylaştırdığı söyleniyor ama her gün mü ve ne kadar yenmesi gerekiyor Bilgili olan varsa yardımcı olabilirmi? 40 gün kaldı nasipse doğuma başlamak gerekiyormu şimdiden 🙄
Elfynsmr Ozgesahinerdm 36. Haftadan itibaren günde 3 tane öneriliyo canım hurmanın faydası çok evet sadece şu dışı glikoz şurubyla kaplı olan hurmaları tercih etmeyin
theAna 38.haftan sonra her gün 5 6 tane yenmesi öneriliyormuş. Tek sayı yenirmiş hurma ama ben internette 6 diye okudum. Ben 35.haftadan beridir günde 3 tane yiyordum şuan 38 oldum artıracağım. Bunu da bırakayım bakmak isterseniz https://www.hurma.com/diyetisyenden-hamilelikte-hurma
theAna Ozgesahinerdm erken doğum riskiniz yoksa afiyetle yiyin içeriği de vitamin bakımından zenginmiş 🤗
rabiabzdmr Ucuz olanlardan almayın sakın ona dikkat edin bir de tek sayı şekilde yenmesi gerekiyormuş öyle biliyorum bende bigün 1 bigün 3 şekilde yiyordum ilk gebeliğim de etkisi oldu mu bilemem tabi🤷♀️